Dag 14 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Daan en Lily - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Daan en Lily - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Daan en Lily

Blijf op de hoogte en volg Daan en Lily

30 Juli 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

De rustdag in de gokstad Las Vegas.

Lily ging vroeg op om met Jacob onze chauffeur en twee medereizigers te gaan wandelen in het Red Rock Canyon gebergte. Daan had er al voor gekozen niet mee te gaan. Helaas werd hij rillerig wakker en behoorlijk moe. Het was maar goed dat we een rustdag hadden. Gelukkig knapte hij aan het eind van de middag op. Lily had een mooie wandeling. Het ging behoorlijk stijl omhoog. Jacob woont in Las Vegas en gaat graag in zijn vrije tijd Hiken in de bergen. Hij had een aantal mensen gevraagd mee te gaan. Lily had er heerlijk van genoten. Zij kwam rond 14 uur terug. De tweede helft van de middag ging Lily op zoek naar een supermarkt in Vegas. Dat was nog knap lastig want ze was 1,5 uur weg. In het hotel waar we overnachten is alleen fastfood te krijgen en daar hadden we nou juist geen zin in.

Rond 17.30 u zijn we gaan wandelen over de strip of Las Vegas boulevard. Eerst hebben we gegeten bij Denny’s. We konden hier zowaar een gezonde maaltijd scoren. We hebben een aantal hotels bezocht. Echt fantastisch! Het ene hotel is nog spectaculairder dan de andere. Zo hebben we het hotel Palazzio en Venetië bezocht. Hier hebben ze de stad nagebouwd inclusief met bruggen, grachten, gondeliers en als je naar het plafond kijkt zie je een blauwe lucht met wolken. Het ligt zorgt ervoor dat je het idee hebt buiten te lopen. Je begrijpt de hotels zijn echt judge! We keken onze ogen uit. Daarna zijn we in Ceasar’s Palace geweest. Ook een prachtig hotel met enorm veel luxe, romaanse stijl. Hier kookt een van de beste chefs ter wereld Nobu.

Rond 22.30 u waren onze voetjes op en waren we terug in ons hotel voor een welverdiende nachtrust. Las Vegas was een bijzondere ervaring. De speel automaten, de roulette tafels, alle lichtshows op straat, het was allemaal heel bijzonder. Als je dit een keer meemaakt merk je dat je een echte nuchtere Hollander bent.

Morgen vertrekken we naar Californië.

Groetjes, Lily & Daan