Weer thuis! - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Daan en Lily - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Daan en Lily - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Daan en Lily

Blijf op de hoogte en volg Daan en Lily

06 Augustus 2015 | Nederland, Sassenheim

Heerlijk, we zijn weer thuis!

De terugreis verliep goed. Na het afhalen van de koffers op de bagageband hebben we iedereen gedag gezegd en zijn we opgehaald door papa en mama Gijsen.

We waren erg verbaast toen we thuis kwamen... Hahaa... Onze vrienden hadden ons huis eventjes verbouwd :O !!! Pfff... Jullie hebben ons flink verrast :P !!!

Op naar de supermarkt, want we hadden wel zin in een lekkere gezonde boterham met kaas en hagelslag! (jaja, zelfs een boterham met hagelslag is gezonder dan al het eten in Amerika!)

We hebben door het tijdsverschil een nacht gemist, dus zijn na ons heerlijke ontbijt nog even in bed gekropen van 12 tot 15 uur.

We kijken terug op een ontzettende gave huwelijksreis! Wat een prachtige natuur hebben wij gezien. Amerika is een land van uitersten. Gaaf om een keer mee te maken en een reis om nooit te vergeten!
Leuk dat jullie ons gevolgd hebben en bedankt voor de zakcentjes voor onze huwelijksreis!

Waar we ons nu op verheugen, is een heerlijke Hollandsepot van mama Ria ;) Mmmmm.... En natuurlijk Guusje!!! Want we hebben haar wel gemist!

Dus op naar de Huifkar ;)

• 07 Augustus 2015 - 14:10

Marjan:

Lieve Daan en Lily,

Welkom thuis!!
    We hebben met plezier jullie geestige verslagen gelezen. Wat hebben jullie veel meegemaakt zeg! Inderdaad een reis om nooit te vergeten! !
    Heel erg bedankt dat we mee konden leven.
    Nu even bijkomen van het tijdsverschil.
    Liefs van oom Nico en tante Marjan

• 10 Augustus 2015 - 07:44

Aat En Joline:

Nadat we zelf een weekje in Friesland op vakantie geweest zijn, heel wat anders dan bij jullie, hebben we net jullie laatste reisverslagen gelezen. Leuk om dat te kunnen doen. Fijn dat jullie weer zonder kleerscheuren thuis zijn. Nu nog even lekker bijkomen van deze bijzondere en enerverende reis!
    Groetjes, Aat en Joline